söndag 4 september 2011

Formexmässan

I fredags åkte jag och butikschefen på höstens Formexmässa i Stockholm. Den innehöll en massa inredning, julgrejer och annat skoj!
Fast med en ordentlig förkylning så var det inte kul att flyga och ganska utmattande att gå en hel dag, men oj så kul det var!
Att få titta närmare på alla designer som jag läst om i tidningar och välja själv vilket sortiment jag vill ha i avdelningen. Dock kommer ju ett av mina favoritmärken inte att få nån plats i hyllan och det var inte p g a oss om jag säger så..

Annars har helgen varit lugn, en del julkort skapades så kanske nån bild framöver.
Nu ska jag dra mitt hostande arsle ner till gymmet där jag ska instruera box. Väldigt lugnt.
Eller hur.. ?

Later!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...