fredag 5 augusti 2011

Fasadbokstäver

Nu har jag varit lite pysslig igen!

Sedan vi gjorde om fasaden på huset förra sommaren så har jag velat ha fasadbokstäver istället för siffror. Men jag hittade inte rikigt den stilen jag ville ha och när jag väl gjorde det så blev jag lite snål. Det blev för dyrt helt enkelt. Så jag tänkte att jag gör det själv! Tänkt, sagt och gjort! En mdf-skiva, en sticksåg, sandpapper och några lager färg senare så sitter mitt verk uppe!
Visst blev det fint?!



Så - tvivla inte! Du kan! =)

Later!



3 kommentarer:

  1. Shit så snyggt, vad du är kreativ och duktig!! :) vill också ha bokstäver istället för siffror men tror inte blir så snyggt när vårat husnummer är så långt (253)... :( /Anso

    SvaraRadera
  2. Bra där! Det blev jättesnyggt! :)

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt och roligt när det är självgjort!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...