tisdag 9 april 2013

Snart så!

Tänkte dela med mig av min viktnedgång idag faktiskt. Vi var på mätning igår, jag och min man. 
Vägning och BIA - mätning. 
Jag har märkt på kläderna att de sitter lösare och kläder som varit för små passar igen. Så hoppet kom att jag skulle ha lyckats komma under 70 kg. Och det hade jag! 68,5 väger jag nu och har gått ner 5,7 kg på ca 5 v. Och tack vare BIA - mätningen så vet vi att det är fett och inte muskler, så det är precis som det ska vara!
Ett kilo till ska jag lyckas pressa bort, sedan börjar den svåra resan - att hålla vikten. För det är där mitt problem ligger. Men det tar vi då.
Det har inte varit speciellt svårt faktiskt. Jag har bestämt mig för att sluta äta godis och sötsaker även i framtiden. Jag har inte ätit en godis på 5 v och jag mår inte dåligt av det. Jag unnar mig popcorn, chips och nötter istället me godiset känns inte värt det.

Så nu vet ni läget. 
Jag bygger upp modet för att visa lite före/efter bilder, men har inte kommit dit riktigt än..
Hoppas att ni får en underbar dag!
Kram Elin

2 kommentarer:

  1. Grymt resultat, bra jobbat! Väldigt inspirerande också. Jag har än så länge bara en "före"-bild men inom sinom tid kommer även "efter".

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! :) Och tänk att du låter bli godiset. Jag äter bara lite godis men borde låta bli helt för jag mår inte bra av det. Tyvärr är det choklad, som jag gillar mest, som jag inte helst ska äta alls.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...