fredag 9 september 2011

Äntligen fredag!

Det har varit en tung vecka! Med långa arbetsdagar och mycket att göra..
Men idag är det fredag! Och jag sitter ensammen hemma och skulle mysa med lite snarra i soffan med pojkarna och se lite tv. Vad händer? Det är inget att se..
Inser att det var några dagar sen jag var inne i blogglandet så jag beslutade mig för att en uppdatering var på sin plats!
Jag läste ett inlägg på Mias underbara blogg om att bli lite mer personlig, och det gillade jag. Alldeles för många bloggar följer ramar och det är roligare med lite personlighet!

Det var veckan som gått, för att hoppa från det ena till det andra.. =)
Imorrn ska jag och några andra inströktörer från gymmet iväg till Luleå och ett systergym för inspirationsdag! Inte mindre än 5 pass står på schemat: Xworx, Body Combat ( men självklart! ), zumba fitness och yoga. Dagen är fullspäckad, gainomaxen inhandlad och nu ska jag ladda med lite popcorn i soffan ( tror alltid att jag är sugen på godis och äter några och inser att nä, det var inte så gott ändå.. ) och se om Torsten kommer och myser igen..
Ha en trevlig helg alla!
Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...