tisdag 16 februari 2016

Inte meningen.


Nä ibland är det bara inte meningen. 
I höstas hittade vi ett underbart hus som vi ville byta till. Helt magiskt ställe. Vi var med i budgivningen länge men det blev hutlöst dyrt och vi fick tyvärr ge oss. 
Sedan är det ju inte så att vi inte lagt ner någon energi på att leta hus. Jag har kikat lite på hemnet ibland. 
Och så i förra veckan hände det igen. Ett riktigt Elin-hus kom ut. 
Vi anmälde oss till visningen, började drömma och så kabam! Huset borttaget innan visning. 
Så det är inte meningen. Vi ska tydligen inte byta hus. 
Någon eller något tycker att vi bara ska vara nöjda med det vi har helt enkelt. 
Och vi är relativt nöjda ( men vi läs jag.. 😉) men det finns vissa saker jag önskar mig som inte går i vårt hus. 
Men som sagt jag får vara nöjd för nu.

Hörs. 
/Elin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...