fredag 16 september 2011

Fredagsmys..

Är lika med trerätters after work följt av bio med supergoda biopopcorn och några godisar för att lugna sockermonstret inombords.

Mindre mysigt är promenaden på väg hem. Undertecknad är något mörkrädd och hör ljud exakt överallt och väntar på att en stor buse ska komma och överfalla eller nått. Det är lite obehagligt för annars känner jag mig stor och stark, men när jag går hem själv i mörkret då är jag inte den tuffa boxaren som morrade och skrek på passet igår utan liten och klen och vill inte vara ensammen..
Varför ska det vara så att man ska känna sig obehaglig och lite rädd att gå ute sent på kvällarna? Jag bor i en liten stad och det förekommer inte så mycket ute på nätterna, men man vet ju aldrig vad som kan hända..
Uschjamig, nu ska vi inte måla fan på väggen - jag tog mig ju hem utan problem- den här gången också! 

Ha en fortsatt härlig fredagkväll ( dom hela fjorton minuterna som är kvar) !
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...