torsdag 29 september 2011

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Petra..

Varför började du att blogga?
Jag började att läsa andras bloggar och tyckte att det var kul att se vad andra skrev och så, och tänkte att kan dom så kan jag! Tycker att det är skönt att få ut lite tankar som man har och kul att (kanske?) inspirera andra..

Vilka bloggar följer du?
Jag har många som jag läser regelbundet, men här är några:


Listan kan bli längre...

Favoritfärg?
Turkos!!

Favoritfilm?
Ps I Love You

Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
USA vill och ska jag åka till. Vill se LA, Miami, New York och Hawaii!! Lära mig att surfa, bila längs kusten och bara se allt..

Jag utmanar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...