tisdag 20 september 2011

Pysselverkstad!

Igår var det dags för en till scrapträff! Tyvärr var Linda sjuk men jag och Anna-lena körde ändå.
Vi drack glögg, pysslade och surrade. En helt underbar måndag helt enkelt!
Några alster i form av altrade tändsticksaskar:


Jag gjorde dem inte så avancerade bara för att detta är den minsta asken och då är det svårt att sätta en massa dekorationer utan att det blir plottrigt. Så less is more! =)

När jag lika är igång så kan jag visa vad underbara Petra fick i lördags på hennes födelsedag:


Ett enkelt födelsedagskort och ett fint inslaget paket..

Jag har hunnit göra ett väldigt rosa babykort också och lämnat till en underbar liten Selma:


Lite pyssel har jag hunnit med minsann! 

Det är lite kul att göra annat än jul, för det är ju bara september och jag är lite rädd att jag kommer att vara kräkless innan november om jag inte gör annat än julsaker..

Dags att gå ut i regnet!

Later!

4 kommentarer:

  1. Oj, jag som höll på att få svår ångest när jag gjorde julmat inför ett reportage i helgen. ;0) November är helt ok men att göra jul i september känns inte helt ok... Vad fint du har pysslat! Önskar jag hade fantasi och tålamod att göra papperspyssel. Beundrar er som kan!

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Julpyssel är nog det mysigaste pysslet som finns, med julmusik, glögg och pepparkakor. Men jag väntar till December med det. Så fina kort ni gjort. Filmen var jättebra med mycket skratt men med lite tårar också.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  3. Det är en konst att hitta julstämmning nu : )

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D

    http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment

    Var gärna med och tävla om en chilladress:
    http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment
    och en valfri vara från uffessakerochting:
    http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment

    Hoppas du vill vara med! :)
    Kram! <3

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...