söndag 11 september 2011

Hej sköna träningsvärk!


Efter nästan två veckor i exil från träning drog jag till med en enorm kick - off igår! 
Inspirationsdagen på Helex i Luleå var helt fantastisk! Jag har aldrig varit på något sådant tidigare och visste väl inte riktigt vad jag skulle förvänta mig heller, men det blev riktigt bra!

Dessa pass gick jag på igår:
XWorx: Les Mills nyaste typ av coreträning (fast roligare än core..) Vi använde gummiband i vissa övningar och låg inte bara och "crunchade".
Body Combat: levererade som alltid! Den nya releasen var om möjligt mycket bättre än den förra!
Indoor Walking: Love it! Har kört mycket på crosstrainer under min rygg - rehab och det funkar jättebra för mig, och nu håller jag tummarna att jag får gå instruktörsutbildning när detta ska komma till oss!
Fikat: Underbart! En macka och ett glas juice var precis vad jag behövde.. ;)
Zumba Fitness: Inte som jag trodde.. En av instruktörerna sa ingenting nästan, ett minus när man har deltagare som jag som inte är så jättebra på att dansa.. Föredrar Petras zumba hemma på gymmet..
Chachra - yoga(ev stavfel får ursäktas!): Kanske inte riktigt min grej. Vissa ställningar funkade inte pga min elaka rygg och andra pga ett lår som envisades att krampa efter dagens hårda arbete. Men jag fann lugnet i slutet och somnade nästan..

Men allt som allt så var det en jättetrevlig dag! Jag fick hänga med de andra instruktörerna, och en del av dem träffar jag väldigt sällan och det var kul att lära känna dem lite mera!

Idag - träningsvärk! Efterlängtad, skön, ond träningsvärk!
Funderar på att gå ner på arenan och se Piteås damer spöa Göteborg, men det är inte kul att se fotboll själv så jag kanske börjar med ett projekt på övervåningen istället..
Projekt förvaring/skrubb..

Vad pysslar ni med idag?
Ha en skön söndag alla!

Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...