onsdag 24 november 2010

Back again..

Nu har jag insett att man inte ska gå över ån efter vatten!
Inte blev det nått bättre! Dessutom tror jag inte att mitt problem ligger i teknikens under utan i bristen av tekniskt kunnande hos mig!
Så, dags att jag lär mig skiten! =)
Och om jag bloggar mer så kanske jag lär mig.. Ahaaaa... =)

Är hemma och förkyld, hade dock tagit ledigt av en annan anledning som jag inte vill dryfta här, men det blev inget av det och vikarier redan intagna så häpp- en ledig dag till mig.
Inte bra när man tänker pengamässigt men jag hade lite timmar att ta ut så okej då, och ganska bra tajming när man tänker på att jag inte är pigg för fem öre, fast dock piggare än igår.

Igår gjorde jag lite julpyssel som jag funderar på att ta med till jobbet och sälja, men vet inte än om jag har modet för det.. Ska fundera till nästa vecka tror jag. Ska sätta in lite bilder vid ett senare tillfälle, ids inte tömma kameran nu.

Vad händer framöver då? Jo, imorrn jobb från 8-19, sen hundkurs 19,30, fred jobb 8,45-19 sen glöggmys (förhoppningsvis med världens bästa Pe, men lite oklart än..), jobb lörd 7-18 (japp, du läste rätt!! ), sen gratta mamma på födelsedagen, söndag LEDIG!!! Så då blir det skyltsöndag och adventsmys!! Och lite box på kvällen! Sen en ny vecka och nedräkningen till Corralejo har börjat!!! =)

Later! =)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Oj, vad nyfiken jag blev på ditt julpyssel! Klart du vågar ta det till jobbet! Skippa jante! :)

    Kul med hundkurs, det var ett bra tag sedan vi gjorde nåt sånt...

    /Linda

    SvaraRadera
  2. EEEEELIN! ta tag i bloggandet nu! ;) På fredag är glöggmys givet! jag ska snart avslöja vad som fanns i paketet... hihi :)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...