fredag 30 september 2011

En liten blomma!


Jag älskar liljor, och helst vita, men dessa rosa som jag fick på min födelsedag i maj var så otroligt fina så jag tog en massa kort på dom.

Och det passar ju bra att lägga upp en bild här och liksom skicka en liten blomma till en av mina vänner, nämligen finaste Petra.
Hon är den som lärt mig allt jag kan om boxning, hon fick mig helt såld på Body Combat, hon är den jag ringer till när jag vill ha en gymkompis, en vinpolare, en danspartner eller om jag vill klaga på att jag fått ett nytt dåligt schema och är arg så in i bomben!
Till henne kan jag säga precis vad jag tycker, även om jag inte tycker som henne, och hon blir inte sur, arg, ledsen eller tvärsöver. Hon är den jag ser prova tusen olika träningskläder i sportaffärer men köper kanske ett plagg, hon är den som glömmer att svara på mina SMS för hon har så mycket att tänka på och hon är den som lockar ut mig på underbara kvällspromenader bara för att vi ska hinna ses. Tillsammans med henne svettas jag, skrattar, och drömmer om framtida gymarbeten!
Så med dessa liljor vill jag bara säga tack för att du är min vän, söta lilla fröken Pe!

Ha en trevlig helg!
Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...