onsdag 2 februari 2011

Snart är den här - eller?!

Jag är verkligen ingen vintermänniska! Visst, jag kan gilla vårvintern när man kan sitta ute i solen som precis börjar värma, man kan gå långa promenader på isen och må riktigt gott eller grilla korv och pinnbröd och riktigt frossa- för inget smakar ju så gott som grillat över öppen eld!
Men just nu känns det inte kul. Det är februari, vi har flera månader snö kvar och jag sitter inne...
Då gillar jag läget för tillfället och drömmer mig bort!
Till julens semester, till vårens kommande semester och sommaren som var..
Sommar i familjens stuga, kubbspel, grillning, kvällspromenader på bryggan i solnedgång.. Det slår snön BIG TIME! =)

Vad drömmer ni om under de långa vintermånaderna?!
Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...