söndag 20 februari 2011

Blommor och blader!

Tjo hej på er där ute! Idag har jag kollat in en video om hur man gör blommor av Bellamio på scraptagen. Jag blev väldigt imponerad och ska faktiskt försöka mig på att göra några av dom.

Har gått en promenad i det underbara vädret idag, och passade på att njuta av solen och den friska luften! Det var "bara" -15 så det var jätteskönt att komma ut och röra lite på sig.
Ska iväg och besöka min vän L och hoppas på lite scrapping då.. Annars blir det i eftermiddag/kväll! Det är så härligt när man har inspiration!
Ha en underbar söndag!

Later! =)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt med promenad i det härliga vädret. Själv tog jag en joggingtur ikväll, kallt som bara den men oj så uppfriskande och härligt :)

    Ha det gott! kram Linnéa

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...