fredag 11 februari 2011

Don´t stop believin´

Det är fredag och jag sitter och surfar lite och lyssnar på Journeys "Don´t stop believin´" och det är nog precis vad jag behöver nu!
Jag har en bra dag i dag, nästan för bra för att vara sann! Jag ska snart till sjukgymnasten och efter det ska jag hälsa på på jobbet en sväng och sen hem och göra klart alla hjärtans- korten.

Igår följde jag med mamma till Luleå, hon var lite "rantarsugen" och jag less på att ligga hemma. Knaprade lite piller och packade in mig i bilen. Det gick bra, om än lite värk tillkom, men det var härligt att göra något annat än att bara ligga i soffan!
Vi var runt på Storheden - och jag blev kär! Och tyvärr ganska snål.. Men jag for hem och pratade med min karl och han var otroligt förstående och förnuftig (kan bero på hans dyra skoterinköp..) och jag ringde och la av en grej på en av butikerna vi var in i..
På söndag blir härligheten från SIA min, bara min! =)
Har jag sagt hur mycket jag älskar SIA?! Önskar att jag kunde öppna en inredningsbutik i city med bara SIA grejer!
Därav Don´t stop believin´och sluta aldrig drömma!!

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...