torsdag 3 februari 2011

Lite vår...

För några dagar sedan följde min snälla mor mig och handlade och då hittade jag en så fin, vit pärlhyacint som jag bara var tvungen att köpa! Jag är inte så mycket för hyacinter till jul och så, man jag blev så inspirerad så jag bara ville ha den!
Idag var vi och handlade igen och då hittade jag ännu mera fina saker att mixa denna fina pärlhyacint med, och så här blev resultatet...
Ändå helt okej tycker jag, vad tycker ni?
Är väldigt inne på vintage just nu, har fått en riktig knäpp!
Älskar allt som finns från Sia på Buketten här i stan, och önskar att plånboken var liiiite tjockare just nu. =)
I alla fall, det känns som att jag fått in lite vår i mitt kök/vardagsrum, och det var det jag var ute efter för att drömma mig bort från snön ett tag! =)
Later! =)

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...