torsdag 17 februari 2011

Klänningskort

Idag har jag gjort ett lite annorlunda kort till några vänner som fått ett litet flickebarn. Jag googlade lite för att få inspiration och hittade en mall på ett jättefint klänningskort hos http://frubardspysselkok.blogspot.com/ och blev superinspirerad och detta blev resultatet!

Det verkar som att min inspiration är tillbaka, och det är jättekul för jag har en massa fina papper som jag "måste" använda upp.. =) Frågan är bara vad jag ska göra? Ingen som har någon som fyller år eller så? ;)
Later! =)

3 kommentarer:

  1. Tack för att du lämnade så rara kommentarer hos mej! Då hittade jag ju hit till dej och fick titta på både fint klänningskort, männen i ditt liv och en hel del annat! *ler*

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Så vackert!!! Jag har den där mallen jag oxå, och det blir verkligen finfint!!

    Tack söta för din kommentar inne hos mig, så glad :) Och rullblommorna? Jodå, det kommer i Pysseltagens blogg i morgon hur jag gör dem!! Så håll utkik :)

    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Vad sött:)
    Tack för dina ord hos mig.
    Kram Tesa

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...