torsdag 24 februari 2011

Savesmart

Jag har gått med på sidan Buzzador och blivit en "Buzzare" vilket innebär att man får prova produkter och visa / testa dessa med vänner och bekanta och sedan berätta vad jag och mina vänner tycker om dessa saker.
Det kan ta ett tag innan man får vara med i en kampanj, men nu har jag i alla fall fått chans att vara med i en! Men det var inga produkter, utan en internettjänst - nämligen Savesmart.
Savesmart är en internetsida för kjonsumenter där man går in och får rabatter på olika produkter eller andra internetsidor. Har bara varit inne som snabbast, men tycker att det verkar vara en väldigt bra ide! Rabatter gilla! =)
Om man anmäler sig som medlem, vilket är helt kostnadsfritt, får man, om man vill, 2 nr av Fitness Magazine och/eller 1 nr av Privata affärer helt utan kostnad. Man måste bara säga till om man inte vill ha några fler nr sedan.
Så gå in och kolla runt lite!
Later! =)

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...