onsdag 9 februari 2011

Männen in mitt liv..

Jag satt och kollade lite på gamla bilder på datorn och hittade en massa roliga bilder som jag inte sett på ett tag. Visst är det lustigt att man tar en massa bilder för att minnas högtider, bemärkelsedagar eller semestrar och sedan för man över dom i datorn och oftast gör man inget med bilderna.
Jag brukar scrappa en del bilder, men man orkar ju inte göra ett album av alla kort, så en del bilder blir liksom bara kvar på datorn och det är lite synd..
Jag hittade några bilder som är tagna förra sommaren, alltså -09, när jag och min man var till Stockholm på en minisemester. Det låter som att det är jättelänge sen, men det känns som att det var i somras..
Sen hittade jag även några bilder på dom andra männen i mitt liv, som håller mig sällskap om dagarna!


Nedan följer vad jag önskar höll mig sällskap om dagarna. I alla fall dom dagar då jag kan vara uppe nog länge för att "snöra ihop en kladdkaka" som jag brukar säga.. =)


En ljusblå KitchenAid med ALLA tillbehör, och jag menar verkligen ALLA! Den skulle passa alldeles förträffligt på min köksbänk!
Kanske hamnar den överst på listan vid nästa jämna bemärkelsedag.. =)

Later! =)


1 kommentar:

  1. Har patte skaffat en skoter är det väl bara shoppa! Då kan du ha nybakat när han kommer tillbaka från åkturen! :)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...