måndag 31 januari 2011

Ny vecka, nya möjligheter!

Idag är det återigen måndag. Veckorna går fort! Och helgerna ännu fortare!
Igår krigade min man i vardagsrummet i si så där...6 timmat!!
Japp, han fyller 31. Japp, han är vuxen. Japp, jag antar att man inte förstår om man inte är karl. Och aldrig växer upp.
I alla fall, han har sina intressen, jag har mina.. Så jag nätshoppade lite och fyndade papper (fast jag har ganska mycket papper som jag borde använda upp..) och hittade underbara freebies hos världens bästa Linda! Kolla in en av hennes fina bloggar för att ta del av härligheten!
http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/
Tänkte ev göra några fina alla hjärtans kort med dessa underbara biljetter. Vi får se vad orken säger i veckan..

En annan grej, jag är helt BESATT av Bubble buster på min X10! Kan inte sluta spela! Jag klarar inte bana 70, och måste bara prova igen och igen och igen och igen och så - slut batterier..
Laddar, och spelar igen och igen och igen och igen.. Ond cirkel, mycket ond!
Ha en bra dag!

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...