tisdag 8 februari 2011

Den blev klar!

Äntligen är ett av mina projekt faktiskt klart, nämligen ett virkat kuddfodral!


Jag hade tänkt ha kudden i vardagsrummet men den passade mycket bättre i sovrummet till det nya överkastet..

Jag har en massa restgarner som jag fått av mamma, mormor, farmor och gammelmormor genom åren och jag brukar virka lite då och då, men på sistone har jag ju haft lite tid över så då tänkte jag att jag skulle göra något kreativt i alla fall..
Måste dock hitta nytt garn i turkost så att jag kan göra en filt till vardagsrummet. Men det blir ett annat projekt! =)

Later!

1 kommentar:

  1. Vilken fin kudde, härliga färger! Kul att du gillade ugglorna, ska lägga ut mönstret ikväll om jag hinner :)
    Ha det bra!
    Glada hälsningar/Ida

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...