söndag 27 februari 2011

Bakat och scrappat!


Jag gillar att baka! Jag bakar gärna när det nalkas kalas, scrapträffar, besök eller bara när jag känner för det!
Fast ibland tror jag nog att det är som med min sång, jag bakar hellre än bra..
Idag har jag lyckats hinna med att baka 2 sorters cupcakes, som faktiskt blev riktigt snygga om jag får säga det själv! =)
Smaken? Det får vi se på kalaset imorrn.... =)

Japp, det nalkas kalas imorrn. Min karl fyller år, och jag letade på nätet för att hitta något kul att scrappa. Till slut föll jag för det här "korgkortet". Jag minns inte på vilken blogg jag hittade det tyvärr, och lyckas inte hitta igen det nu när jag letar.

Korgen ska fyllas med lite godsaker innan den lämnas över.
Hoppas att alla haft en underbar helg! Ha en fortsatt trevlig söndagseftermiddag!
Later! =)

2 kommentarer:

  1. Otroligt fina cupcakes! Och jättefin korg också!

    Tusen tack för goa kommentarer på mina alster både här och där.

    Min handgjort av-stämpel är, precis som du gissade, specialgjord. Det var en tjej på forumet i Svensk Scrapbooking som ordnade med en sambeställning för bra längesen. Tyvärr tänker hon inte göra om det, jag har frågat.

    Forma Hantverk m fl specialbeställer dock också personliga stämplar, dock inte just den modellen.

    Hoppas att du hittar nån som du gillar!

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren det värmde! Jag får försöka hitta nån stämpel som jag gillar!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...