fredag 14 oktober 2011

Vinterjacka - check!

Jahaja, så att då var vi där igen då.
Vaknade efter en härlig sovmorgon av vägarbetarna som håller på att dra in fjärrvärme till gatan som korsar vår. Men inte till oss, vi har bara tjatat i 4 år för att få fjärrvärme men nej, det blir nästa år.. Säger dom varje år.
I alla fall, nu drar dom alltså in det typ 30 meter från vårt hus. Kul.
Men nu kom jag av mig, jag skulle ju säga att det var så vackert vitt överallt när jag vaknade!
Frosten har bitit i ordentligt! Det var -2,8 grader och solen sken så att det gnistrade överallt..
Helt underbart vackert.
Tempen är närmare noll nu, men fortfarande på minussidan så jag klär på mig ordentligt och tar en långpromenad med jycko.
För just ja, jag är ledig idag och hela helgen.
Underbart!

Kram Elin

1 kommentar:

  1. Visst är det vackert med frost! Jag har plockat fram min varmaste dunjacka för det finns nog inget jag tycker är värre än att frysa... ;0) Jag länkade till min bloggbutik så det är bara att klicka på det ordet i inlägget men annars så finns det en länk i sidomenyn på min blogg... adressen är butikvitarosorochforgatmigej.blogspot.com.

    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...