lördag 22 oktober 2011

Att unna sig!

Att unna sig att leda ett spinningpass kl 8.30 och mötas av 19 fantastiska deltagare som bara sprudlar av energi - det är underbart!
Att unna sig ett hårt Body Pump pass efteråt för att få träna själv - det är fantastiskt!
Att unna sig en god lunch i form av rester av gårdagens tacotårta som min otroliga man bjöd mig och två underbara vänner på igår - helt sjukt gott!
Att unna sig en sväng på stan i Luleå med världens bästa syster, måg och guddöttrar - helt magiskt!
Att unna sig en fin gammelrosa tunika bara för att jag är grym- helt okej!


Kvällen kommer att fortsätta i "unna mig"- anda i form av några härliga timmar med världens bästa Petra, pizza, kanske lite snarra, kartongpackning, och mest troligt en massa skratt!

Vad unnar ni er?
För ni glömmer väl inte att när man är så fantastiska som vi är, så måste man få unna sig något gott, något fint eller något dyrt... 

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Här var det längesedan som man kunde unna sig ett gött träningspass pga. 2 Diskbråk med förlamning som pålägg, snyft. Fin blogg och tack för din hälsning o fina ord, det värmde :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Va spännande med spinningpass. Det har jag faktiskt aldrig vågat mig på.. det verkar dålig men jag är rädd att jag inte ska orka. Hehe..

    Vilken söt tunika! Jag försöker unna mig lite allt möjligt.. en mysig fika med en vän, ett klädesplagg lite då och då! :)

    Hoppas du får en fin söndag!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Härligt!! Ja, jag ska unna mig att gå på bio ikväll : ) Längtar..

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...