tisdag 4 oktober 2011

Sommarminnen..


När det är lite småkyligt, mörkt och regnigt ute så tänker jag tillbaka på den underbara sommaren som varit. Solen, värmen och allt det underbara som tillkommer under sommaren..
Vi tillbringade mycket tid i mammas och pappas stuga. Vi fann lugnet, kubbade, grillade, mådde gått och njöt.
Nu är det höst, kallt och ruggigt. Vardagen lunkar på, eller rättare sagt springer på i ett ganska bra tempo. 
Men det är helt okej. 
Just nu.

Vad minns ni allra mest från sommaren?

Kram Elin


3 kommentarer:

  1. Hej! Skålarna jag köpte till min kisse är från Lagerhaus. Jag tror de kostade 49 kr styck.

    /Lotten

    SvaraRadera
  2. Sommarens bästa minne var helt enkelt de kvällar det bara var vi som grillade och mådde gott! : )

    Svar..Tavlorna går att beställa på nätet hos fotgrafiska.. Men det visste du kanske nu ; )

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...