tisdag 18 oktober 2011

Återvinning!


Efter min underbara frukost städade jag lite i källaren. Tog en promenad. Hälsade på mamma och bjöd på Frödinges Pepparkakskladdkaka med grädde. Har ni inte provat så gör det!
Efter fikat tog jag med mamma på ranten. 
Det finns en jättegullig liten blom-/inredningsbutik hemma i byn där jag växte upp, som har en massa fina saker som passar mig alldeles utmärkt! 
Jag köpte två burkar från Miljögården (som jag ska visa bara jag hittar rätt plats för dom) och ett jättefint hjärta (som jag ska fota när det är ljust..).
Sen åkte vi till kommunens återvinningsmarknad. Det är en riktigt bra grej, folk lämnar in sånt man inte vill ha och dom säljer det. Dom är människor som har lite svårt att hitta andra jobb, eller har svårt att hitta sin plats i samhället, så man gör liksom två goda flugor på smällen! =)
I alla fall, vad jag skulle komma fram till är att jag hittade ett litet skåp/bokhylla där!
Jag har letat efter någon slags förvaring till datarummet ett tag, och nu hittade jag det! För 60 kr!
Så nu ska här slipas, målas och inredas!
Nån som vill se bilder?!
Äh, det får ni i alla fall! 

Nu säger jag tack och god natt och sov gott!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...