söndag 9 oktober 2011

Skogen igen..


Börjar att känna mig lite smått som en skogsmulle..
Tänkte gå en sväng runt vattnet här i stan, men ångrade mig och åkte ut till skogen istället och släppte hundarna så fick de springa av sig istället.
Tog med mig kameran men förbannar mig själv för att jag är så oteknisk och ofotografisk! För jag önskar att jag hade tålamodet för att lära mig att ta fina kort..
Men nu har jag inte det, så jag kör på autopiloten på finkameran och får bilder som är lite så där..
Motiven är ju ändå vackra i alla fall.. =)



Nu ska jag packa mig iväg för dagens uppvisning i Gallerian, japp det är dags igen!
Ha en underbar söndag!

Kram Elin

3 kommentarer:

  1. Jaa motiven är ju jättesöta! :) Men jag håller med dig, det kan vara lite knepigt att lära sig kamerans alla inställningar hit och dit. Kräver verkligen tålamod! Men jag tycker att det ser jättemysigt ut!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  2. Så söta hundar =) HÄrligt att vara ute i skogen på hösten! Själv fick jag tvinga ut min hund i skogen sist...och gillar inte alls att gå ut överhuvud taget :-/ 30 minuters svampplockande och en uttråkad hund som helst ville hem till soffan så fort som möjligt...Hon är lite annorlunda ;)

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Malin

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...