torsdag 6 oktober 2011

Hejsvejs!


Snart är det helg! Bara en dag kvar!
Efter en tung och lång vecka är det verkligen på sin plats med helg. Två dagars sammanhängande ledighet, underbart. Har ett litet uppdrag med gymmet bara, annars är jag ledig från "det vanliga jobbet".

Gymmet ja, där har jag tillbringat några timmar i veckan.. Som alltid i och för sig, men t ex idag provade jag ett nytt pass - Crossfit. Det var grymt! Tungt, svettigt men ack så underbart! Sedan gick jag på Petras boxpass för att få lite inspiration till mina egna pass. Det var också helt underbart!
Tror förresten att mitt nya favoritord är underbart! =)

På tal om underbart, så är det lite ounderbart att min karl åkte till huvudstaden med två grabbar ikväll, så jag är änka i helgen. Lite trist, men jag har ju mina andra pojkar hemma plus en bonuspojke eftersom att svärmor också åkt söderut i helgen.
Så jag laddar inför en underbar fredag och sen en underbar helg med att ha en helt underbar torsdagkväll i soffan med ett glas juice och en smörgås! Helt underbart efter en underbart hård träning!

Hur laddar ni inför fredagsmyset? =)

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...