lördag 8 oktober 2011

I mina gyllene skor!


Idag, efter spinningpasset, hämtade jag hundarna och drog ut på skogspromenad! Operation plocka gran- och enris inleddes! Och jag måste säga att jag för varje dag som går blir mer och mer nöjd över mina underbara (där kom det igen...) goretex-skor som jag köpte förra veckan! Dom må ha varit dyra, men dom håller mig torr, varm och har en sjukt bra passform! Så dom var värda vartenda öre! 


Och just ja, jag hittade lite ris tillslut! Men jag tycker att det fattas något, så jag måste mysa till det lite grann. Jag vet bara inte vad det är som fattas än.. ?

Uppvisningen ja! =)
Den gick jättebra! Jag har tyvärr inga egna kort, men vill ni se hur jag ser ut som en gigantisk Funky Kids- björn som springer runt (och svettas som en gris) och kramar små barn, så kika in hos Fröken Pe för hon har bilder!

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...