söndag 16 oktober 2011

Inspiration!


Jag fick äntligen ur fingrarna! Så nu är den lilla skrubben tom!
Nu är det bara mannens jobb kvar, nämligen att ta bort expansionskärlet och att sätta skivor på ena väggen.
Sedan kan jag måla och inreda mitt nya lilla förråd bäst jag vill!
Men frågan är bara hur?



Klädstängerna ska bort, och jag funderar på att sätta hyllor på vänstra sidan. På högra sidan kommer murstocken upp så där blir det lite svårare att sätta något.

Jag får helt enkelt Stylerooma lite tror jag!
Annars mottages förslag gladeligen! =)

Önskar er en skön söndag!
Kram Elin

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att få ett eget litet förråd! Vad är det du ska förvara där? På biltema har de ett system med hyllor liknande Elfas men bra mycket billigare. Jag tycker det är väldigt praktiskt när man kan flytta hyllorna som man vill och dessutom behöver man inte sätta så många skruvar i väggen. Då kanske du kan sätta något på andra sidan också trots att det är en murstock? Med slagborrmaskin och plugg borde det sitta ändå...

    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  2. Men vad duktig du är!! Kul att fixa nått eget!!

    ♥ Mia

    SvaraRadera
  3. Va härligt med ett eget förråd! Det kommer ju bli jättemysigt,

    Hoppas helgen har varit bra!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  4. Najs! Ett sånt förråd skulle jag också vilja ha!

    Ses imorgon på combaten?!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...