torsdag 21 mars 2013

Torsdagstankar

Då var det torsdagskväll igen och jag sitter i soffan och myser med en tekopp i handen. Veckorna rusar förbi och nästa vecka är det påsk!
Då har jag äntligen en lite längre ledighet - hela 5 dagar får jag vara ledig tack vare en snäll kollega som hoppar in för mig på annandag påsk. Egentligen så är det bra att jobba de där extra röda dagarna.. Ger ju lite mer cash, men jag har insett att pengar inte är allt så jag är gärna ledig när jag kan!
Påskmys beställt! Gärna lite sol också!
Vad har ni för planer till påsk?
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Vilken fin tekopp!!

    Över påskhelgen är det bara jag och barnen hemma. Sambon jobbar alla dagar och många långa timmar. Kommer knappt att se till honom. Men vi hoppas på fint väder så att vi kan sitta ute och fika gott. Vi ska fara och bowla, fika på café och bara ha det lugnt och skönt! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...