tisdag 12 mars 2013

Kvällsmåls i äppelform


I vanliga fall efter träning så kommer jag hem, duschar oxh trycker i mig mackor. Hej jag heter Elin och jag är mackoholic. 
Men med mitt nya liv så håller jag mig från allt vad smörgåsar heter och äter annat istället. T ex kvarg med bär, kvarg med jordgubbar och igår - kvarg med äpple och kanel.
Värmde äpplet ( Kanzi ICA Selection ett fruktansvärt gott äpple ) i micron med kanel på och klickade sedan dit lite kvarg.
Det smakade nästan som äppelpaj fast utan pajen liksom.. :)
Rekommenderas varmt!

Hur går det annars då? Jo tack det går bra! Har inte vägt mig för kilona är inte viktiga, det är fettet som ska omvandlas eller försvinna och muskler väger ju lite mer..
Men jag känner mig lättare, lite mindre. Kan vara all vätska som runnit ut. Resultatet får jag på nästa måndags BIA mätning.
Nu ska jag dona lite här hemma innan hundarna ska ut och lite ärenden på stan ska göras och sedan en kopp te ska avnjutas med fina Emma!

Ha en underbart solig tisdag!
Kram Elin


1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...