söndag 17 mars 2013

Lördagsmys

Igår hade jag lördagsmys hela dagen!
Först gick jag på en liten shoppingtur med mamma på stan, och jag fyndade en fin träja!

Sedan tränade jag och Petra rygg och jösses vad den tjejen är stark!
Några månaders ihärdigt pumpande i gymmet har verkligen gett resultat!

Efter det uppvaktade jag fina Emma som fyller år på måndag. Hon är en underbar människa som jag är så glad att hon kommit in i mitt liv! Alltid glad och sprallig!

Dock blev jag kortvarig där då jag hade en middagsdate med mina bästa vänner. En GI- hamburgare på bästa hamburgerhaket senare åkte vi till biosalongen och såg den där Oz - filmen. Den heter ju inte så, men minns bara "Oz"...
Den var lite småmysig, inte speciellt bra men inte dålig heller.

En jättemysig lördag hade jag!
Och en minst lika fantastisk söndag väntar- hoppar in och leder ett indoor walking pass kl tio, efter det åker jag på shoppingtur i grannstaden med bästisarna och så kommer min man hem från fjällturen ikväll!! Fantastiskt!

Hur har ni haft det i helgen?
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Lät ju sen en toppen dag =)
    Hoppas din tisdag blir toppen med. Kram och ha det bäst!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...