fredag 29 mars 2013

Sov gott!

Ja, man kanske inte säger sov gott kl 6 när man precis stigit upp, men som jag sover gott i vårt " nya " sovrum!
Tapeten blev kanon, golvet superfint och flyttningen av sängen gjorde att ljuset inte skiner in i mina ögon och gör att jag vaknar.
Maken håller på nere i hallen när han hinner och det blir också precis som jag tänkt mig! Jag har ändå lite bra smak! :)

Idag knegar jag mina sista 10 timmar på jobbet och sedan går jag på påskledigt i 5 hela dagar!
Jag önskar er en härlig påsk!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Så fint! Nu blev jag avis :)) Vi ska göra om vardagsrummet men kommer inte igång. Sovrummet fixade jag förra sommaren. Hoppas du får en riktigt härlig ledighet!!

    Glad Påsk!!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...