lördag 23 mars 2013

Tapetrivning - check!


Bjuder på en bild från Instagram som jag tog när jag skulle måla taket i sovrummet. 
Tapetseringen är äntligen klar, det tog lite längre än beräknat eftermiddag min man skulle till fjälls mitt i alltihop! :)
Idag har han lagt det nya golvet och till veckan kanske vi kan sova i vårt nyrenoverade sovrum!
Vad har jag bidragit med då? Jo jag har rivit tapeter, målat taket och eh, kanske inget mer..
Det blir oftast så. Känner mig lite som en av alla dessa designers som är med i renoveringsprogram på tv. Jag kommer med idéer och han är min snickare som verkställer. Och duktig är han! 

Idag rev jag sista tapeterna i hallen/trappen och hallen är tömd inför morgondagens tapetsering där.
Men nu har vi jobbat klart för idag- ikväll bur det middagsbjudning med några fantastiska vänner så kvällen kommer att bli kanon!
Ha en härlig lördag ni också!
Kram Elin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...