söndag 17 februari 2013

Sköna söndag


Vilken härlig dag det har varit idag! -4 och solen kikade fram bland molnen.
Maken drog ut på skotertur med grabbarna imorse så jag har haft hela dagen för mig själv.
Lite städning, tvättning och det obligatoriska plockandet gjorde jag bort ganska fort och sedan har jag sprungit med en hund och sparkat med den andra. Sen bakade jag en kladdkaka inför kvällens "ut-och-resa-möte" som vi ska ha här hemma hos oss.
Den vankas nämligen en ny resa! Och vi blir ett rätt stort gäng, 9 personer om alla följer med! Det ska bli riktigt kul!
Så jag som är planeringen själv har styrt upp ett litet möte ikväll så att vi äntligen kan bestämma oss när och var vi ska fara och sedan boka vår semester. För sen kan vi börja längta!
Det är det som är det charmiga med utlandsresor tycker jag - längtandet!
Hoppas bara att alla kan komma överrens, för det är ju många viljor som måste få komma till tals när vi är så många..

Hittade en helt bortglömd flaska i favoritfärgen nere i källaren som får fungera som vas åt en stackars kvist från en blomma som en av katterna bara inte kan låta vara.
Tack Linda för inspirationen i det här inlägget!
 
Önskar er en mysig söndagkväll!
Kram Elin

2 kommentarer:

  1. Låter väldigt trevligt! :) Har ni bestämt vart ni ska åka?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, till slut har vi bokat och ska till Rhodos i augusti!!

      Radera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...