tisdag 5 februari 2013

Fantastiska resor!

Snön yr utanför fönstret, och sommar och semester känns ofantligt långt borta. En perfekt dag att tömma kameran och sortera lite gamla foton!
 
 
Tunisien 2007 - 1 vecka
Patriks bröder och flickvänner
 
Karpathos 2008 - 1 vecka
Bröllopsresan..
 
Rhodos 2009 - 1 vecka
Älskade syster 30 år
 
Fuerteventura 2012 - 2 veckor
Älskade föräldrar! Pappa 60 år
 
Turkiet 2012 - 2 veckor
Jag 30 år!
 
Förutom livets resa så har vi även rest en hel del jag och min underbara man! Vi har försökt att åka någonstans varje år sedan vi träffades för åtta år sedan.
En del har jag bilder från och en del har jag bara minnen från.
Vi har haft det fantastiskt och sett underbara platser. Det som dock ligger mig närmast om hjärtat är nog vår bröllopsresa som vi gjorde till en fantastisk liten grekisk ö vid namn Karpathos.
Sol, vita stränder och ett fantastiks lugn i mitt annars så stressade hjärta!
Helt underbart!
 
Bulgarien, Tunisien, Grekiska öar, Fuerteventura, Turkiet, Stockholm, Halmstad...
 
Vi kan semestra och resa vart som helst, fjärran eller  nära  - huvudsaken är att jag är med min älskling!
Tack för alla fantastiska resor vi gjort och alla vi ska göra i resten av vårt liv!

Jag önskar alla en underbar tisdag!
Kram Elin
 
 


1 kommentar:

  1. Och fast du kanske inte visste om det så var du i Thailand i december också. Anders sa när vi låg på stranden "var inte den där tjejen riktigt lik Elin som du spelat fotboll med?". Å jajemän, det var ruggigt likt dig!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...