söndag 10 februari 2013

Annorlunda klädhängare

 
En idé har länge huserat i mitt huvud om en annorlunda klädhängare. Jag var på Formexmässan och såg en tamburmajor som hade galgar istället för krokar. Då föddes min idé, och i höstas blev den av.
Det var svårt att hitta de perfekta galgarna, men Rusta levererade som vanligt.
Pappa hjälpte mig att fräsa kanten på en bräda som min man sedan skruvade fast galgarna på. Lite vitfärg på det och vips min klädhängare i hallen var född!
Och som jag är mallig över den!

Hoppas ni har en skön söndagskväll!
Kram Elin

2 kommentarer:

  1. Å vad läcker, ett pyssel helt i min smak!! Tack så mycket, det närmar sig nu. Kram

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...