onsdag 13 februari 2013

Indoor walking hela veckan!

Jomensåatt..
Det är så här jag har sett ut typ hela veckan. Iklädd min Sensia - jacka har jag haft indoor walking - pass måndag, tisdag och onsdag.
Ännu ett väntar på lördag ( och ev måste jag kanske hoppa in för en sjuk kollega imorrn om ingen annan kan ) men som jag är lycklig!!
För efter passen så har jag fått höra att det var bra pass och de har undrat när jag har mitt nästa pass...
De gör mig glad dessa fina deltagare som kommer varje vecka och kämpar och kämpar!!

Så nu sitter jag här i soffan, nöjd, lycklig och ska snart få se min favoritserie Grey's anatomy igen.
Dagen som började pissigt, fortsatte hemskt avslutades alldeles underbart!

Hoppas ni har en lika härlig kväll!!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...