måndag 11 februari 2013

Vill ha!

Bild från livethemma.ikea.se

Ny vecka, nya möjligheter heter det ju! Har haft mitt första pass efter förkylningen som aldrig ger med sig. Gick bättre än förväntat. Har något kvar i luftrören men jag tog det ganska lugnt så att jag ska orka med resten av mina pass i veckan.

Så nu sitter jag nyduschad i soffan och kikar på bloggar åt höger och vänster. Min man har innebandykväll på måndagar så då är jag alltid ensammen hemma, och det år faktiskt lite skönt.
För då kan jag sitta med mig iPad i knät och surfa i timmar utan nån som vill ha uppmärksamhet! :)

Då kan jag hitta fina, turkosa saker på Ikeas blogg som jag vill ha vill ha vill ha!!
 Eller få inredningstips från nån av er alla som jag följer! Bloggvärlden är allt bra underbar!
Nu ska jag leta lite semlebulle - recept! För imorrn ska det bakas semlor!

Ha en härlig måndagskväll!
Kram Elin

1 kommentar:

  1. Vilken fantastisk fin färg! Pigg!
    Skönt att du också är pigg igen.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...