fredag 1 februari 2013

Hej februari!

Almanacka inhandlad under brorsdotterns jultidningsförsäljning
 
Hej hej februari, välkommen hit!
Men vart tog januari vägen? Svisch sa det bara så var den över. Avslutades på sämsta möjliga sätt med feber och svettil igår. Sov länge och idag är jag lite piggare. Dock börjar februari med en sjukdag från jobbet men jaja, då kan det bara bli bättre!

Februari bjuder på så mycket : fettisdag, alla hjärtans dag, nätverksträff med jobbet i Stockholm, min mans födelsedag och sen blir det ju lite ljusare för varje dag och de fina vårvinter dagarna börjar kika fram!
Så välkommen februari!
 
Nu ska jag ta och fylla i min fína almanacka så att jag äntligen kan hänga upp den och få lite struktur!
Ikväll väntar fredagsmys i soffan framför tvn och Gladiatorerna! Förhoppningsvis kan jag hålla mig vaken hela programmet den här veckan! =)
Ha en härlig fredag!
Kram Elin

1 kommentar:

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...