torsdag 31 januari 2013

Lite hängig..

Under mitt IW - pass igår kände jag att min kropp inte var okej. Allt gick tungt och pulsen rusade redan på uppvärmningen. Men jag försökte hålla minen och vi gick i mål efter 45 tuffa minuter.

I morse vaknade jag och kände att nja, jag borde kura ner i sängen igen. Men jag tog mig till jobbet och fixade halva dagen. Mitt jobb är som ett lättare gympass - lyfter några hundra kilo frukt och grönsaker på en dag. Så pulsen rusade, svetten rann och jag gav upp!
Så jag for hem och la mig på soffan och sov och här kommer jag att ligga resten av kvällen!
Hoppas ni alla mår bra!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...