måndag 20 augusti 2012

Final!

I torsdags var den stora finalen av Hells Kitchen. 
Jag ser inte så ofta på tv, men har en del favoritprogram som jag bara måste se och då är det väldig bra att ha en inspelningsbar Boxer när kvällarna oftast tillbringas på helt andra ställen än hemma i soffan..
Så timern var ställd, och nu är det minsann dags att se vem som vinner och blir chef på Ramseys nya restaurang.
Gordon Ramsey är ju förresten den coolaste människan som finns! Han är så duktig på det han gör, och hans attityd är ju grym!
Så nu ska jag hälla upp lite bubbelvatten, mysa ner mig i soffan och se vem som vinner! 

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...