tisdag 7 augusti 2012

Dagens outfit

Efter morgonens IWpass, en promenad med vovve, en god frukost och en härlig dusch är det nu dags att åka ner på stan och utföra tusen ärenden som jag inte hinner andra dagar när jag jobbar. 
Det är lite trist att måsta göra det på en ledig dag, men samtidigt är jag så glad att ha dessa "lediga" dagar!


Ett av mina absoluta favoritmärken får följa med mig.


Precis som mitt rea-fynd som jag gjorde i Halmstad. 
Vindjackan från mitt andra favoritmärke som var menat som träningsjacka är nu min absoluta favoritjacka! Så den tränar jag inte i än.
Humöret på topp, huvudet upp och fötterrna ner, nu drar jag på stan!

Kram Ein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...