tisdag 21 augusti 2012

En helt perfekt dag!


Det finns dagar som är så där. Och så finns det bra dagar. 
Och så finns det dagar som idag. En helt fantastisk dag!

07.30 träffade jag min bästa vän Petra. Vi pumpade lite vikter på gymmet i city. Båda var vi trötta, sega och stundtals lite svaga.. Men som vi mådde!
Efter en snabbdusch gick vi sedan till Stadshotellet för att äta hotellfrukost.
Och där satt vi och mös och surrade innan det var dags för Petra att åka till jobbet och för mig att åka till Sensia Furunäset för 55 min helkroppsmassage.
Japp, lyx lyx vardagslyx!
För mig blev denna dag extremt lyxig, men dagen blev så bra tack vare starten.
Att få vara med nån som får en att må gott räcker långt!

Så unna er lite lyx i vardagen då och då!

Bild lånad av frokenpe.blogg.se


2 kommentarer:

  1. Det var så myyyysigt!! :) Bästa dagen på länge!

    SvaraRadera
  2. Lyx på en lördag då? Kom in till mig så får du se, det kan vara så att just DIN lördag blev lite lite lyxigare precis... ;)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...