tisdag 28 augusti 2012

Att få inspiration

Bild från Indoor Walking - utbildningen tidigare i våras

Ikväll bjuder "mitt" gym upp till inspirationspass för oss instruktörer i Indoor walking.
Vi har haft IW - pass sedan april och det är fantastiskt roligt! 
Jag har turen att få leda ett pass i veckan ( vi är ganska många som vill ha pass så det är lite lottdragning varje gång schemat ska läggas känns det som.. =) )och denna träning passar mig perfekt!
Min rygg pallar inte med spinning i för hög dos, och inte heller allt för mycket löpning tyvärr..
Men på walkern kan jag stå och jobba utan att känna minsta lilla! Så för mig är det perfekt!
Har ni provat? Berätta om era erfarenheter! =)

Ha en härlig kväll!
Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...