fredag 26 augusti 2011

Scrapkväll!

Igår träffades jag och mina vänner Anna-Lena och Linda för en mysig kväll! Vi håller på med julkort för full huggning! =) Hoppas att vi lyckas fixa så att vi kan träffas varje vecka fram till jul! Det är så mysigt!

Idag på jobbet studsade min vän Petra in först av alla och gjorde min dag! För hon och jag ska upp tidigt, tidigt imorrn bitti och spinna och pumpa lite. Allt blir så mycket roligare när man har en liten fröken bredvid sig! =) (Hon har dessutom lärt mig hur man länkar så ni kommer att få se mycket av det framöver!)


Nu ska jag hoppa i duschen för vi ska iväg till några vänner på kräftskiva ikväll. ICAs Pärondryck light inhandlad och jag har tagit rollen som chaufför ikväll med tanke på mina tidiga bestyr imorgon!

Riktigt skönt fredagsmys på er alla!

Later!

2 kommentarer:

  1. Hej, min dag började med ett träningspass och sen mår man så bra och får energi till annat. Mitt pyssel var i trädgården. Snart blir det ju inomhuspyssel när kvällarna blir mörka och visst är det mysigt. Tack för ditt besök på min blogg.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för ditt besök!! Det är härligt att börja dagen med träning, man blir härligt pigg! Hoppas du tittar in igen! Kram Elin

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...