måndag 8 augusti 2011

Modell för en dag!

Jag blev tillfrågad av en vän för några veckor sedan om jag ville följa med henne och bli sminkad och fotograferad, och inte är väl jag den som tackar nej!

Så igår var den stora dagen! Eller rättare sagt kvällen för vi var där från kl 18 till kl 22.30!

Men det var kul! Jag gillar egentligen inte att vara med på kort, men man kommer in i det efter ett tag och fotografen hade färdiga poser och det funkade för stela mig som inte riktigt kan bjuda på mig själv! =)
Blev ganska nöjd med en del bilder, så jag ska smyga in dom då och då tänkte jag!
Här får ni lite smakprov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...