tisdag 23 augusti 2011

Efter mycket om och men..

Har suttit i nån timme nu och letat en bra scrap-butik på nätet. Men hittade ingen, mitt minne var helt blankt, kom inte på en enda butik som jag handlat i förut. Till slut kom jag på en och shoppade lite julgrejor..

Men inspirationen vill liksom inte infinna sig ändå.. Jag tror att det är för att jag har så mycket annat att tänka på just nu. Tillbaka på jobbet efter semestern med nygamla arbetsuppgifter och nytt schema, mycket att stå i hemma med en stundande renovering i höst och så har jag så mycket träning i huvudet. Jag vill så mycket men hinner så lite!! Ekorrhjulet igen..

Därför behöver jag lite tips som kan ge inspiration! Sajter, bloggar, tidningar - what ever! =)

Nån?
Later!

3 kommentarer:

  1. Har du sett den där butiken vid djuraffärn i stan, handkraft tror jag den hette, där verkar dom ju ha lite scrap-grejer... :) kanske har funnits jättelänge men jag upptäckte den inte förrän i lördags å då tänkte jag på dig... :P kram /Anso

    SvaraRadera
  2. Tack Anso! Hur har du det förresten? Vi borde ses nån dag, antar att Lukas växer så det knakar?! =) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vi har det bara bra, och ja han växer så man knappt hinner med!! :P det tycker jag absolut att vi ska göra! hör av dig nån dag du är ledig! :D kram

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...