tisdag 30 augusti 2011

Är det sant?!

Jag har snor i näsan..

Och för er som känner mig väl vet att snor inte är min favorit. Inte i elvor från ungars näsor, inte från tränande karlar och framför allt inte i form av täppta bihålor på mig själv! Men halsontet som smög sig på under dagen igår är borta och nu är det mer en slags heshet som lagt sig på mina stämband..

Body Pumpen kl 13 som jag idag tänkte skulle förgyllas av min närvaro måste tyvärr uteslutas och ersättas med rantande på stan med min kära mor. Hon i jakt på byxor och jag i jakt på papper till kvällens scrapträff (som kommer att gå i julens tecken igen och vara helt underbar!).

Imorrn ska jag följa sötaste Fröken Pe till Luleå och Helex för att vara med på ett Body Combat -pass som hon ska instruera. Så imorrn måste jag vara utan snor.. Och heshet.. Skit också.

Tips på snabba förkylningskurer önskas!!


Later! =)

2 kommentarer:

  1. Jag brukar riva lite ingefära, pressa lite citron och lite honung i kokhett vatten. Sen får det dra en stund innan jag silar och dricker vätskan. Brukar kännas lite uppiggande när jag är förkyld :)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...