fredag 12 augusti 2011

Premiär!

När jag var yngre så läste jag en helt fantastisk bok som hette "Jag saknar dig". Och för ett halv år - ett år sedan så såg jag i tidningen att den underbara boken skulle filmatiseras! Och inte nog med det - det skulle göras här i Piteå! Jag tänkte ju att denna filmen måste jag ju se när den börjar gå på biofraferna..
Så ni kan ju ana min lycka när min underbara svärmor ringde imorse och frågade om jag ville följa med henne på premiären av denna fantastiska (hoppas jag) film!

Mingel, film och sedan buffé - riktigt premiärlyx blir det för frun idag!


Vad gör ni en fredag som denna?

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...